Tänkte skriva lite..

Det var ju som ett tag sen jag skrev här nu, så tänkte att jag kunde göra det. ^^, Igår blev jag utelåst, det sög. >.< Satt där ute i en hel timme, icke kul. Men aja, vi har ju lov nu iaf. ^^,
I fredags var jag med sötnos, i lördags va jag bara hemma, söndag sov sötnos här, måndag.. tror jag bara va hemma då, tisdag va jag med Jossan och Jennifer en sväng, myspys =) onsdag sov jag hos söt. och idag ska jag sova hos Moa. =) Sen imorn kommer Saara hit och sover här, vi ska ha vinprovning ;) haha. Sen på lördag blir det parti parti, naajs!

Aja, nu ska jag försöka fixa mig lite, Moa och dom kommer och hämtar mig om typ en halvtimme, en fördel om jag iaf har kläder på mig.. >.<

Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, älskar den bilden. :)

2010-03-14 @ 14:24:27
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0