Så ja!

Maha, första uppdateringen för idag nu då. ;D känner mig riktigt duktig, sitter på skolan nu och har typ nyss haft prov i idrott, hade tappat pappret på det vi skulle plugga på så det gick åt helvete! =) chansade på varenda jävla fråga. =) WIHO! -.- Medans Saara satt där och va säker som nå as. ;P Aja, nu ska jag gå och ha matte tror jag, gamla tanten här bröve mig säger att vi börjar om 5 min. =)

Puss pusss! Skriver när jag kommer hem om jag hinne,r annars skriver jag när jag komme rhem från lilla stallet. =) höhö, inte för jag skriver nånting alls som är vettigt, men uppdatera ska jag fan göra ändå! :D


Kommentarer
Postat av: Saara

Jo tjena att jag var säker som nå as xD

2010-01-20 @ 13:34:51
URL: http://flaengen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0