Ops

Har inte orkat skriva nåt här, men aja, sen sist så har jag haft filmmys.. (A) , ridit, varit i skolan och ridit lite till. =)
Allt har varit kul förutom äckelskolan som bara kan gå och ta sig nånstans, jag är verkligen inte gjord för att gå i skola märker jag.. Orkar inte plugga ett skit, känner mig jävligt suktig bara jag orkar dra mig till lektionerna..

Och den tar verkligen upp all energi känner jag, somnade typ såfort jag kom hem igår, och gick och la mig såfort jag kom hem efter ridningen också.. så jävla ovärt. -.-



Men nu ska jag sluta klaga, ska snart iväg igen.. Men lilla mor skulle skjutsa mig idag, för mitt busskort är borta. ^^

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0