Nattbloggning - snart stan!

Andra natten i rad nu jag går och lägger mig vid typ 11, sen vaknar jag runt 1 och kan inte sova nå mer.. -.- så jävla drygt!
Aja, som alla vet så är det sjukt kallt ute nu, typ 25- ;o Och smart som jag är så säger jag att jag kan åka iväg och rida. haha, som tur är så var det inte länge, men ändå. kallt var det! huhu.

På tal om nåt helt annat så ska jag börja mitt nya liv på måndag! :D Tror aldrig jag ätit så mycket som jag gjort under det här lovet.. Bara sen nyår så har jag smällt i mig 1 godispåse, 2 glass paket, 2 chipspåsar och typ ett ton mackor. (Y) + massa annan skit också såklart. naajs! Har inte vågat väga mig, men skulle gissa på att jag inte väger under 50 längre iaf.. -.-

Jaja, palla skriva om sån skit, om några timmar ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen drar jag och Moa till stan. ;) Vi kommer frysa rövarna av oss, men men, sånt får man ta. ;) Måste hitta leggings, kolla om kungskivan finns på skivaffärn och fika såklart! Har längtat som nå jävla as efter lillas choklad och toast det här lovet, haha sjukt.

JUST JA! Tekniska Frida har varit i farten, för jag har lyckats fixa så man kan se bilderna! :D Trodde jag aldrig att jag skulle klara, men se på fan. ;)

Aja, puss <3




Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHA, neÄÄ! ;o Vilka bilder! (y)

2010-01-07 @ 04:46:56
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0