Klar.. (Y)

Efter många timmars slit så är jag äntligen klar med mina kläder, slängde dock bara 2 tröjor, men vafan, bättre än inget! (Y) Också tvingade jag mami att fixa en kartong, så nu har jag lagt ner alla sommarkläder där, blev ganska mkt mindre faktiskt. ^^
Har faktiskt tagit före och efterbilder på hur det såg ut i lilla garderoben, men jag hittar inte sladden nu, så ni får dom imorn. ;)

HAHA! Btw, idag vid middan fick pappa nåt damp, för han vet att jag hatar nån äcklig gammal ost vi har, och då sa han att jag skulle få 100 spänn om jag åt en macka med 2 skivor på, och jag klarade det ;DSpydde såfort jag var klar, men ändå, jävligt värt. ;) Och Matte klarade det inte, då vart det ännu roligare. ;D

Aja, puss!

Kommentarer
Postat av: Saara

Haha, tokaaa ^^

2010-01-09 @ 12:59:58
URL: http://flaengen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0