kväll och killdrömmar..

Ikväll så har jag varit i stallet typ hela kvällen, först åkte jag dit för jag skulle vara stallvärdinna, redigt onödigt efetrsom alla grupper hade teori men aja, jag fixade älsklings man iaf, han var så himla lugn! :o Förstår inte vad som blivit med han, brukar alltid stå och sparka och så annars. :p men jag klagar inte, han va så mys! =)

Aja, sen vart det voltige, så jävla kul! :D Söta Romeo behöver nog träna lite, men söt är han! =)

Nu har jag suttit i typ 2 timmar och läst bloggar, fyy fan vad drygt.. 308 inlägg var det, inte nådigt!

Imorn blir det iaf ridning är det tänk, tvivlar på att det blir nåt om det inte blir varmare dock.. typ 27 grader här nu, helt sjukt! Sen blir det film, hoppas det blir i stan, men blir det inte det så lär ni ju ska märka det. :P

Haha vafan, nu när jag skulle välja bild så såg jag bilderna jag sparat typ i tisdags när jag satt och va så sjukt jävla sur över att jag är tjej. x) haha, jag menar, kolla kläderna! :o sjukt snygga!







Och jeansen.. herrejävlar *dregglar ner soffan.. och lite på golvet också*





Fan, nu kom min ångest tillbaka.. -.- aja, se och njut folk! ;)


Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Saara

*våta killdrömmar

2010-01-30 @ 00:32:11
URL: http://flaengen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0