Helg med sötJossan :)

Ops, hann inte fixa nå mer inlägg igår, Jossan kom ju.. Vill inte sitta och skriva här när det är folk på besök heller. ;D

Men iaf, jag och jossan kan verkligen vara helt sjuka ibland asså. x) Bara sen igår eftermidda så har vi hunnit kolla på massa filmer, hon har hunnit spräcka mitt ögonbryn, jag mördade en av hennes tuttar, hon mördade Herman, men lyckades sen återuppliva han.. Sen idag så skulle vi gå på prommis, men hon blev jättedålig. :( Först mådde hon bara illa, sen sa hon att hon höll på att svimma och skit, fy fan vad rädd jag blev! Så pappa fick komma och hämta oss. Hoppas det går över snabbt. <3

Nu ska jag iaf städa lite här, ser inte så fint ut.. :p


Kommentarer
Postat av: moa

sv: Haha, vi hade typ sett hela filmen. Det var bara jättelite kvar. Jag tycker den var fruktansvärt värdelös, men ändå dock sevärd. Den var så dålig så den blev lite rolig. ;) haha

2010-01-26 @ 13:47:49
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0