Happyface!

Jag vet inte varför, men jag är på asbra humör idag! =) Även fast jag har fetaste utskällningen som väntar när jag går ner, och att jag måste städa mitt sjukt stökiga rum.. xD Höhö. Ett hemprov har jag också som jag hade tänkt hinna med idag, undra om jag gör det..

ikväll kommer iaf Jossan och Jennie hit igen, det blir najs. =)

Och det blir ingen bild idag heller, man kan typ inte se dom när man ska välja, så man måste trycka på "förhandsganska" hela tiden, blir så jävla drygt när jag har typ 7069 mappar som heter "ny mapp" -.- ska föröska fixa det, men tills dess får ni klara er med inga bilder, eller tråkiga. ;p



Hahah, tog första bästa. x) det vart på en liten pippi som kom och hälsade på ss för ett bra tag sen, asläskig! på lilla bilden är den ju typ lika stor som fågelholken, och där sitter den ändå aslångt bak så den är egentligen myycket större. x) haha aja x)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0