Facebook.. ojoj

Haha, 251 kommentarer är jag uppe i nu, och mer blir det. ;) Ser ni förresten att det här är mitt 3dje inlägg för idag? Shit asså. ;D Men haha okej, jag ska sluta tjata om det där. x)
Ikväll har jag iaf varit i stallet, vi klippte lite manar och så. =) tror inte det är nåt för mig dock. :P haha. Imorn har jag matteprov, det kommer gå skit. =) För jag har inte pluggat nånting alls, gör inget på lektionerna.. duktigt där Frida liksom.. -.- Aja, nu ska vi inte deppa över det, skiter det sig så skiter det sig, inte mer med det. =)

Nu ska jag hämta kladdis snart, för det är aaandra avenyyyn! :D Har ju redan sett det idag en gång, men det är ändå roligare att se på tvn på nåt sätt. x) Nån som håller med? ;D

pusss <3

Btw så saknar jag älskling, ridning på måndag iaf, can't wait! :D <3


Kommentarer
Postat av: moa

Haha, jag såg de också två ggr. ;) hihi, jag bara ÄLSKAR AA <3 Vem tror du våldtog? ;o

2010-01-20 @ 21:51:28
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/
Postat av: moa

sv: Ja, visst är han! Så underbart SÄXY! :)

2010-01-21 @ 08:39:57
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0