depp (Y)

Mamma vet verkligen hur man ska göra för att få mig på dåligt humör.. Sov i stan inatt, och det första hon gör när jag kommer hem är att klaga på att jag är trött! att jag aldrig gör nånting här hemma, bara klagar och så. Men vad fan tror hon? ;o att vi ska gå och sova kl 9 eller? ;o funderar på att börja gå in mot stan nu, så hon slipper mig.. Gick inte ens att vara i samma rum som henne när vi skulle äta, så jag åt middag halv 10 idag. (Y) najs. Nej nu ska jag försöka komma på nånting att göra så jag blir på liite bättre humör iaf, eller så kanske jag ska försöka plugga.. det blir det nog.

Inte ens godis köpte hon idag, och inte chips heller, "ät frukt, det är nyttigare" var allt hon sa. -.-

Men imorn ska jag iaf festa, dränka mina sorger som nån jävla gris! fast sötnosen ska ju med, så då blir det nog inte depp ändå.

hua vad jag tkr om dig sötnos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0