Trött! :(

Sitter på skolan och har gjort det i typ en halvtimme, börjar bli ganska drygt att komma hit så tidigt varenda dag.. alltså typ en timme innann vi börjar. (Y) Men men, ska väl inte klaga, kan ju ta bussen..

Skit samma, igår på ridningen gick det så himla bra! :) Känns bra till tävlingen. Hoppas det går bra då bara så jag inte sitter hemma sista april helt i onödan. >.<

Nu första timmen har jag idrott, så sjukt drygt,vill bara åka hem och lägga mig, eller gå hem till älskling och krypa ner bröve han. (A) skulle ju vara redigt mys. ^^

Påtal om sova så kunde jag nästan inte somna igår. :o frös så sjukt mkt, hade mitt duntäcke, ett vanligt täcke, en filt och mjukisar o tjocktröja.. + att elementet va på max, ändå frös jag som nå jävla cp. börjar ju undra vad fan som är fel på mig. ;o

men aja, nu ska jag ner och kolla om bajsSaara har kommit, tvivlar på det dock. >.<

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0