rubrik :D

ledsen att jag inte skrev nåt till er igår sötnosar, men nu är det faktiskt såhär att jag sov hos min sötnos i förrgår. Eller a, sov och sov, runt 6 somnade jag, och sov till typ 9, sen vaknade jag minst 2 ggr i halvtimmen fram till 12. sen försökte jag få liv i han, men det gick inte så bra. ;p
Till slut vaknad han iaf, och vid 1 gick jag ner på stan till och träffade Moa =) vi fikade och letade kläder ^^, + presenter till sötnos. Är inte precis nöjd med dom, men men, man fick byta. :p Sen när jag kom hem var jag tvungen att åka till stallet,  och när jag kom hem sen igen så gick jag och la mig typ direkt, och sov till runt 11.  såå, nu vet ni.

Men just jaa! Ridningen gick så jävla bra! Har äntligen kommit p hur man ska typ sitta över hindren, efter sisådär 8 år. (Y) haha aja, nu mår jag äckligt illa, ska försöka äta nåt och se om det blir bättre, puss puss.

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: Men det går trögt ;) haha <3

2010-04-15 @ 17:16:12
URL: http://pluuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0