En väldigt rolig lista! =)

Har du:
Någon som förstår dig? Det har jag nog inte riktigt..
Någon som du saknar? Oja.
Någon som du hatar? Ogillar bara nån.
Vem kramade dig senast? Älskling <3
Vem ringde dig senast? Mamma. (y)
Vem ringde du senast? Älskling ^^
Vem var du hemma hos senast? Älskling.
Har du några kärleksproblem? Det tkr jag inte. :)
Har du pratat med någon idag? Haha nej jag är stum! =)
Har du gråtit idag? Almost.
Har du skrattat idag? Yesbox.

Jag:
Är singel? Icke!
Svär ofta? Kan hända.
Sjunger i duschen? Klart! Eller, när jag duschar hemma. ;P
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Tveksamt.
Skrattar åt dina egna skämt? Klart?
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Nja.

Har du:
piercingar? Öronen.
Syskon? Matojas.
Jobb? Icke. 
För många vänner? Haha inte precis ;o
Rymt hemifrån? Nej nej.
Färgat håret? Ett antal gånger ja.
Bra självförtroende? Kan jag inte påstå att jag har faktiskt.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Mja. =) <3
Varit kär? Klart!
Gjort något olagligt? Kan hända.
Somnat i skolan? Haha ja, alltid lika trevligt.
Brutit ett ben? Icke! :D
Tappat bort dig i din hemstad? Haha ett antal gånger!
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej.
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? Det har hänt ja..
Smugit ut utan lov? Nej =)
En hemlighet som ingen annan vet? Yess!
Sovit en hel dag? Japp.
Somnat gråtande? Nej det tror jag inte har hänt faktiskt.
Blivit generad inför folk? Typ 457 ggr om dagen =)
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japp.
Ätit musslor? Nja, tänkte göra det en gång, men mamma sa att dom va äckliga.
Varit på en festival? Jaaa! :D
Haft ett förhållande i en månad? Mja =)
Färgat ditt hår svart? Ja!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarn och yran! <3
Ska du göra i helgen? Imorn ska jag rida och vara med sötnos, sen på lördag har jag ingen aning om vad som händer. :o
Har du för kläder på dig? Mysig tjocktröja och mjukisar ^^
Gjorde du igår? Va på skolan och i stallet.
Ska du göra i sommar? Ha kul!
Åt du senast? Äpple (Y)
Har du för mobil? Samsung 5230
Vad köpte du senast? p-piller. (Y)
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Svimmat.

Vem/vilka:
Slog du senast? Kommer inte ihåg ;P
Fick du sms från senast? Sötnos!
Skulle du kunna göra allt för? Dom närmsta.
Kan du lita på mest? Jag vet inte. :o
Vet mest om dig? Saara tror jag.
Sov du tillsammans med senast? Älsk

Allmänt:
Har du pussat en groda? Haha ja. x)
Kan du hjula? Nä :(
Biter du på naglarna? Huga nej. >.<
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa Metto!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jaa!
Har du sjungit inför publik? Haha ja, väldigt vackert!
Är du hungrig? Jaaaa!
Är du blyg? Alltid! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0