Woho!

Fattar inte vad jag gör uppe nu, vaknade halv 9!? hoho, vad händer med mig? ;O
Aja, igår var jag iaf med Jossan. =) Vi kollade på Idol och spelade gh. ^^, synd hon ska vara så dålig förlorare bara, såfort det går dåligt slutar hon spela och säger att det inte är nån mening. ;P haha och Idol fattar jag mig inte på, dom klagar på att alla låter likadant, sen när det kommer folk med egna röster så slängs dom ut, så nu låter typ alla lika. blää, bara hon med dreads kvar som jag gillar.. ;(
Men iaf, ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. ;o endera fest, eller sitta hemma eftersom det ska komma hit folk.. hm, känns som det blir för mkt festa på nåt sätt.. ;p men det löser sig väl. ;p

puss


Om en vecka är det tävling också, wiho! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0