Var tar tiden vägen?

Ja, bra fråga va?
Kom hem från skolan, gick ut med skrutt, kom in vid halv 6 kanske, fixade mat och satte mig här. Klockan blev snabbt 20 i 7 och jag var tvungen att åka till stallet. Därifrån kom jag hem ca halv 10. Ut med skrutt, och kom in ca 10. Nu har jag hunnit sitta här typ en halvtimme och druckit te..
Tiden bara försvinner på kvällarna! Så nu ska jag sova, så jag inte försover mig imorn. (Y)

Älskar när det är såhär! Man hinner inte tänka på massa onödiga grejer som man inte ens vill tänka på! =)

Puss!

Haha, älskar bilden! ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: hmm ;/ okej.. du vet att du kan prata med mig om de är något <3 loveu

2009-09-14 @ 22:39:25
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0