Tårta

Shit, jag spyyr snart!

Har varit hos farmor och farfar hela kvällen, eftersom världens sötaste farmor fyller 80! :D Iaf, så har dom som vanligt sjukt mkt tårtor och grejer, fy fan alltså, jag har atit så jag håller på att dö! haha x)

Idag följde jag med Saara på sjukan btw, så vi missade dom 2? första lektionerna, sen när vi kom på skolan var vi hungriga som nå as så vi missade matten också, sen så var det typ 2 timmar tills engelskan började, så vi orkade inte gå på den heller.. värt! Jag som skulle sluta med det här, och börja sköta skolan som fan! Men jag orkar bara inte, är trött 24/7. Och jag har aldrig nån kväll jag är helt ledig på heller, naajs!

Aja, nu ska jag gå och sova. ;D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Saara

Du måste ju ta ledigt nån kväll! ;o

2009-09-08 @ 17:29:58
URL: http://flaengen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0