Söndag.

Den här helgen har bara försvunnit! Har knappt varit hemma nånting, och har gått upp 5 på lördagen, och halv 7 idag. Jag som skulle ha sovmorgon och äntligen vila nånting, men så blev det ju inte.. (Y)
Eftersom jag var tvungen att hälpa till på storhäst tävlingarna idag så blev det ju som det blev. ;p Kom till stan vid 3 idag kanske, då åkte jag och mami och köpte sallad på diana, lilla gott! :D Nu ska jag nog snart gå och lägga mig snart, känns som jag har feber så det skulle nog inte skada att sova några timmar extra. ;D

Här har ni några bra låtar iaf! ;)


All Time Low - Break Your Little Heart


Jay Sean ft. Lil Wayne - Down


Mario Vazquez - Gallery

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: du tror de? ;) (y)

2009-09-13 @ 19:18:13
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0