Skolan (y)

okej, nu sitter jag här på skolan i nån datasal och väntar på att matsalen ska öppna. Vi slutade kvart över 10 och har hål nu till 1, väärt! (Y) sen imorn har vi hål från typ 10 till 1, också vääldigt kul. -.- fast jag ska tvinga hit Moa, så då blir det roligare. =)
Och eftersom jag har så himla tråkigt nu så kan jag ju berätta att jag drömde om kalle anka inatt x) haha, det är inte bra för mig att läsa om han så mkt tror jag. x) haha fast man lär sig ju lite också, så jag får trösta mig med det. ;D haha drömde också att jag och resten av min lilla familj satt och rökte vattenpipa hela natten x) haha naajs. (Y) aja, nu ska jag gå och försöka tvinga med mig Saara ut härifrån, och typ kolla på folk och skit ^^, haha

pusss

Kommentarer
Postat av: Moa

Okej. ;) Då tar jag nog 10-bussen in till stan! ;) Då får du komma och möta mig. ;) (y)

2009-09-03 @ 12:59:05
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0