Sämst uppdatering

Förlååt för att jag inte har uppdaterat nåt, men jag har verkligen inte haft tid. :/ Men i fredags sov Saara här iaf, kul kul! =) Sen på lördag vart det ferre med henne, Jossan och Moa! (Y) Det var massa kul, men det blev ju lite tokigt på slutet, så förlåt för det. :/ Jag åkte iaf hem typ 3, UTAN Saara, för den lilla jäveln sov i stan! ;) Men jag vann iaf på bowlingen! Naajs! ;D

Sen på söndagen var man ju lite småsliten, somnade typ 5, och vaknade typ 7. (Y) så, då fick pappa skjutsa ner och hämta lilla Saara från lilla stan, sen åkte vi på Sibylla. (Y) Haha men fy fan, aldrig mer att jag äter där! ;o Hade så sjukt ont i magen sen så jag trodde jag skulle döö. ;o

Idag har iaf varit en ganska vanlig tråkig dag, med äckelskola och varm choklad. ;D haha
Jag lyckades somna på historian också, duktigt gjort. (Y) Men nu ska jag försöka sova en snabbis innan ridningen,





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0