Rubrik

Cha chaaa! Jag ska bli nästa krilleboooooi! :D hihihi mm hihi eller amandavardet kanske! =) eller nej, då blir jag hatad, och det vill jag inte. =) Aja iaf, idag var Moa på skolan och på stan med mig och Saara, det gillas! :D I lilla stan köpte jag strumpbyxor och jeansleggings! :D första som jag kan ha, och gissa var jag köpte dom? ;) haha. Fika gjorde vi också, 2 gånger. (Y)

Och imorn blire feest! :D Tror jag, eller hoppas jag iaf! Måste kolla om Saara har skickat nåt litet sms snart ^^, men annars blire kommuntoan för mig och Moa tror jag ;) haha aja, ikväll ska jag iaf iväg och rida! =) sen ska jag nog glo på film och slööa, för första gången den här veckan. (Y)

Och min älskade kamera är borta! =( fyy, jag och kameror går inte ihop alltså.. men vågar inte säga nåt till lilla mor, för då dör jag nog. :0




Men nu ska jag gå och äta nåt, håller på att döö!

puss

Kommentarer
Postat av: Saara

Kommuntoan is the shit. (Y) haha!

2009-09-04 @ 18:28:45
URL: http://flaengen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0