Powerwalk med Gumms! ;)

Haha, jag och Jossan bestämde oss för att gå ut och gå ikväll, sen kom vi på att vi skulle ta Grållan med oss så hon får träna bort lite fett ;) haha. Hon fick ta på sig en sjukt söt sele, och åka moppe upp. ;D haha väl där uppe så ville hon inte gå så mkt.. så vi fick bära henne ganska mkt, men ändå. Lite gick hon ju! Och jag och lilla Jossan lär ju ska bli världens biffar. (Y) wohoo Hon väger fan 7 jävla kilo! Det är typ dubbelt så mkt som en vuxen katt ska väga x) haha

Sen när vi äntligen hade kommit tillbaka så var jag och Jossan så sugen på glass, så vi var bara tvugna att åka ner till konsum och köpa. Lilla gott! Fast tydligen kör jag så snabbt (?!) så hon vill inte åka med mig nå mer. (Y) haha


Älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, jag tror säkert hon vill åka med mig (A)

2009-09-03 @ 23:26:46
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0