Musik

Ja, vad skulle man göra utan musik? Det är verkligen som en drog, jag klarar inte att vara utan det i mer än några timmar utan att jag blir assur. x)
Kollade runt lite på mina favoritartister idag på spotify iaf, och såg att dom äntligen (!) lagt ut "I died by you" med Nomy! :D och Erik Hassles skiva! Puss på det!

Veckans 7 bästa :
Erik Hassle - Bump In the Road
Nomy - I Died By You
Flipsyde - Angel

Skillet - Yours To Hold
Cascada - Evacuade the Dancefloor
16 Frames - Coming Home
Akon - Be With You

Men just ja, jag har fått Matte att börja gilla Skillet! :D Äntligen hör man nåt annat än typ dragonforce! (Y)

Nä, nu ska jag gå och börja fixa mig . ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0