låten med stort l!

Don't mind if you treat me bad again, I don't care anymore 
Life's too short to make trouble out of small things
It is better this way, I'm sort of laid back today
Close my ears when words come flying out, I've heard them all before
With just a lot of hope flushing down the drain, it is better this way
I am going away

I tried and then some more
Instead of dragging the both of us down
Divide separate ways
It's never easy this way, it's never easy this way.




Det här är nog en av världens finaste låtar! <3





Idag har jag ridit Noblesse. =) Jag är helt kär i den hästen alltså, shit! =) Maria tog massa bilder också, så lägger säkert upp nån sen när jag får dom. ^^
Sen har jag övningskört också, askul. ;D fast jag glömde trycka ner kopplingen när jag skulle stanna x) haha men men. ;P

nu ska jag kolla på film och fixa naglarna. eller snart iaf, kan inte sluta lyssna på låten jag tipsade om. ;) haha :o

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0