Jag lever

Ledsen för dålig uppdatering, men nu när skolan är igång igen så har jag nästan aldrig tid för datorn över huvud taget. Så fort jag kommer hem hinner jag nästan bara äta och byta om, sen måste jag iväg igen.. sjukt jobbigt.
Men iaf, det har inte hänt så mkt sen sist iaf.. bara skola och ridning typ. men jag har iaf anmält mig till tävlingen den 12 nu, tur Ellenor ringde och påminde mig igår! Men jag har fortfarande ingen bil och nån som kan köra, vet inte hur jag ska hitta det men..
Idag är jag iaf hemma från skolan, har migrän.. ;( känns som mitt huve ska sprängas när som helst, så jag måste nog gå och lägga mig nu. Men försöker skriva mer ikväll =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0