Hoho

Nu har jag varit hemma i typ en timme, och har bara hunnit läsa igenom massa bloggar. ;p Men jag har faktiskt hunnit fixa ny musik på min lilla mixpod också. ;)  Som ingen lyssnar på, men som jag dumt nog uppdaterar ändå! =)
Skolan har iaf varit ganska lugn idag, jag och Saara sitter och försöker fixa powerpoint presentationen hela tiden typ, men det går ju fan inte när datorn är så himla seg. ;o fast vi fixar det ändå. (Y) den blir aassnygg!

Och nu ska jag snatr iväg och rida. wihoo, sista ridningen innan tävlingen :o eller ja, om jag får tag på bil och nån som kan köra.. det suger att vi inte har nån bil som funkar. :/ aja, nu ska jag äta tror jag.

puss

Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: haha tack (:

2009-09-28 @ 20:46:17
URL: http://theernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0