Hemma

Hoho, idag är jag så trött att jag har hållit på att somna på flera lektioner. Haha, halv 12 är alldeles för sent att lägga sig för mig. x) haha
Idag har jag iaf haltat runt och sett ut som nån gamling hela dagen! ;O Förstår inte vad jag gjort. Men lite roligare saker jag gjort är att jag och Saara har bokat bana till lördag, och hittat ställe vi ska sitta och äta pizza på! =) Wiho! Så nu peppar vi! OCH jag har köpt min älskade film "the ruins"! <3 Jag var ju så smart och tog bort den från min dator förut, och nu funkar det inte att ladda ner på den längre så jag är laglig tll 100%! ;) Känns ju rät bra. ;D

Idag skulle jag rida hos Karin, men min moppe startade inte. ;( men nån skulle komma och fixa den ikväll, så jag kommer på skolan imorn, för jag har sovmorgon till 12! :D typ. ^^, Eller vi har idrott första timmen, men eftersom jag inte kan vara med på den så pallar jag inte åka dit halv 9 för att säga det. ;p

Aja, nu ska jag kolla på aa tror jag, sen ska jag soova! :D <3

Pusss


Som ni säkert märker så heter låten "don't let it go to your head", och sjungs av jordin sparks och fefe dobson.
Vilken version är bäst? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0