Fredag

Jag har varit vaken i typ 2 timmar nu! (Y) Och nej, jag är inte helt ledig idag, men vi skulle bara haft praktisk marknadsföring med rolf och historia med nån tjopp. Vi fick hemuppgifter av rolf, men det kunde vi inte få av historiatjoppen. ;o och inte en chans jag åker till skolan halv 9 och åker hem 4 för att ha en jävla lektion i historia!

Aja iaf, ikväll kommer Saara hit! (= Och hon ska följa med och kolla när jag rider ;D haha tur vi har hoppning iaf, lite roligare att kolla på. ;D
Imorn ska vi göra pannkakor för att kolla vilka vi ska ha till uf! Naajs! Men nu ska jag städa rummet, smöra lite mer! ;)

Här har ni en av dom finaste låtarna som finns! :)
kolla särskilt från 5,10 till 5,55. Tänk att få stå där och kolla! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0