depp

Är på värdelöst humör ikväll, och jag förstår verkligen inte hur mina föräldrar tänker. Det märks gaanksa tydligt på mig ifall jag är på dåligt humör, och det var jag verkligen när jag kom hem från skolan idag. och det första mamma börjar tjata om är att hon inte kan förstå hur jag klarar av att ha det så stökigt på mitt rum som jag har, och att jag måste börja slänga lite av mina skor!? vafan spelar det för roll ifall jag har några skor? dom flesta är ju ändå på mitt rum, så jag gick ner och hämtade resten också, så nu ser det ut som nån skobutik för gamla slitna skor på mitt rum. (y)
Nu orkar jag inte skriva nåt mer, ska kolla på andra avenyn. (Y)
puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0