Sitter på skolan..

Japp, det gör jag. Vi har nånting, komme rinte ihåg vad det var, men vi ska skriva ne rmassa skit om lagar, naajs. haha "max en sida per lag" hur mkt tror dom man tänker skriva egentligen? :o haha aja, nu sk ajag väl också försöka göra nåt, eftersom lilla Saara sitter här bröve mig och skriver som nå as, vill ju inte komma hur mkt efters om helst. :p

Och min dator är traaasig!:'( fyy, när jag skulle starta den igår så bara dog dn. :( sen gick det inte att starta den alls efter det. :( blir ju deprimerad. Hoppas nån kan komma och fixa den snart, jag klarar inte att sitta och bråka med matte varenda dag. :P

Men iaf, ikväll ska jag hjälpa mamma i lilla cafeterin, från halv 5 till halv 8, naajs. inge onyttig jag lär ska vara då. :P sen ska i hem och kolla på män som hatar kvinnor, som jag fortfarande inte har sett än. så uppdaterad är jag. (Y) haha

Men nu ska jag iaf börja jobba, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0