Rubrik

Imorse så tog tydligen hela klassen (eller a, vi 5 som inte följde med till kramfors) sovmorgon, så tycker lite synd om Conny, eftersom ingen kom på hans stackars lektion. :P haha
Aja, jag missade iaf bussen, naajs. (Y) jag stod fan nästan där nere när bussfan körde förbi. men inte kunde han stanna inte, blev så sur. :p Ringde iaf pappa, men han kunde inte skjutsa mig flrrens om 2 timmar, och jag orkade inte gå hem, så jag började gå till skolan! ;) Det ni! Hade ju kanske inte dom bästa korna, men men.
Sen när skolskiten var klar så åkte jag hem, sov 20 min, åkte till stallet. alltid lika kul. :p har prov imorn som jag inte ens har börjat kolla igenom, så det kanske man börde göra..? Men jag blev så himla motionssugen så jag tror jag måste ut och springa lite först, och sen måste jag ju äta middag också.. hm, hoppas jag hinner plugga. (A)
Aja, nu ska jag iaf gå och springa tror jag.

puss

Kommentarer
Postat av: moa

bra att du inte orkar gå hem, men till skolan orkar du gå? ;o haha!

2009-10-07 @ 19:39:47
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0