Inte rödhårig! =)

Sitter på skolan med Saara, jag sitter och läser bloggar och skit medans hon försöker fixa nå diagram. haha, rättvist och bra. ;D
Mitt hår blev inte rött som jag trodde! (Y) När vi hädde i färgen så var den typ orange, och jag vart fan orolig. :p Men sne när jag hade hätt ur det, och det lilla håret hade torkat så blev det brunt. ^^, Nästan exakt den färgen jag ville ha. (= Fast jag vet inte om jag passar i den, och typ ingen säger nåt heller så jag får väl bara låta det vara och hoppas på det bösta typ. :p haha men bild komme riaf ikväll. ;)
Ikväll har jag iaf ingenting att göra. :O det känns alltid lika konstigt. x) Men jag får väl typ plugga historia och kolla på nån gammfilm. Inge bra när man måste kolla hemma, eftersom jag har blivit laglig och slutat ladda ner. (Y) Men men, man ska väl inte klaga. Har ju iaf några filmer. ^^, gammla och bra! =)

Men nu ska jag gå och försöka hjälpa lilla Saara så hon inte dör av överansträgning. ;)

pusssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0