höhö

Idag har varit ganska konstig dag kan man ju minst sagt säga.. :P haha Fredagsmys vart det ju, fast själv. (Y) haha
ska snart sova tror jag, måste ju vara lite pigg tills imorn, fast jag har faktiskt inte ens tänkt på att det faktiskt är tävling imorn, haha. känns inte så seriöst faktiskt.. ;o

Fest blir det iaf, Saara den jäveln har övertalat mig. :p haha. och pappa kunde hämta mig om jag ville, men jag vill sova i stan ju.. så jag får se hur det blir imorn, är det kul så kan man ju kanske stanna. Om jag hittar sovplats då. (Y) haha

Aja, nu ska jag borsta tänderna och gräva ner mig i sängen och försöka hålla mig vaken tills jag evt vem som får sticka ut idol ikväll. ^^, Men påtal om Idol, Grattis till Erika som lyckades förstöra världens finaste låt! (Y)
Men nu ska jag sluta babbla på här. :p

puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Moa

Elak du är mot Erica. ;o Hon försökte ju faktiskt, gör de bättre själv. :p hahaha!

2009-10-23 @ 22:29:15
URL: http://moamac.blogg.se/
Postat av: ina

fin blogg :D

2009-10-23 @ 23:04:03
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0