helgen

Värdelös uppdatering, men jag har inte haft en chans att hinna sitta vid datorn nåt. :/ jaja, tävlingen gick helt jävla värdelöst, och ingen vill veta hur det slutade så jag skiter i att skriva det. Sen vart det iaf fest, och ja, det blev ju som det blev. :p men jag äger iaf på gt! ;) men nu ska jag sluta dricka, helt seriöst! lyckas alltid göra nåt dumt.

Idag har jag varit i stallet och hjälpt till på bullhoppningen, det var iaf kul. =) Jaja, nu ska jag läsa 152 jävla blogginlägg. :p naajs! sen ska jag kolla på film och måla naglarna tror jag.

puss

Kommentarer
Postat av: moa

Men gumman då, hur gick det på tävligen? :/



Känner igen de där med blogginlägg, att de är några som man ska läsa om man varit borta en dag osv.. :p haha



Men en sak jag inte tror på är att du ska sluta dricka, GOOOOOD LUCK! ;D haha



Loveu<3

2009-10-04 @ 14:49:17
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0