Gah! -.-

Fan vilken seg dag! ;o Och datorn är om möjligt ännu segare. blä! Jags ka snart iväg och rida, känner mig sjukt opepp på det just nu.. Kör med brills och helgens smink. (Y) har inte tvättat håret sen i lördags heller, känner mig sjukt ofräsh!

Aja, ska trösta mig med en lång jävla dusch när jag kommer hem sen, och massa film! såg att det är 2 skräckisar på tv400 ikväll. Så, jag har det jag gör. ;) ska tvinga pappa att köpa popcorn medans jag rider. ^^, eller glass kanske. :D

Och imorn, (okej, jag vet att jag klagar mkt, men nu är det afktiskt synd om mig!) så måste jag ta 10 bussen ner på stan, och gå runt där och frysa i 5 jävla timmar! måste på möte inför helgen så.. haha fy faan vad jag hatar att bo här!

Får hoppas pappa elle nån kan offra sig och skjutsa ner mig. (A)

Jaja, nu ska jag göra nåt annat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0