bussar

Bussarna i den här stan måste nog hata mig tror jag, för nån dag sen så missade jag bussen, eller, jag gick på vägen, och bussgubben kollade på mig men körde förbi ändåå. =( Sen idag så pajade bussen påväg till skolan, så vi fick gå sista biten ;( och idag så hade jag, Jossan och Saara vare på konsum och skulle hoppa på bussen där, eftersom den allttid stannar där, mn bara därför så¨kör den förbi och bara kollar på oss. Så vi var tvugna att springa genom hela stan till TÅ och hoppa på där, och det enda han sa va typ "vi måste inte stanna där" haha fy fan, skulle jag köra buss nångång så skulle jag aldrig plocka upp han! fyyy faaan! hahah

Aja, dampat har jag gjort som nå as idag iaf, hittade ju några sköna kommentarer i "masjävlar" haha.
Ikväll har jag iaf varit och ridit, mys! =) Och imorn ska jag upp tiidigt! :o för jag ska leda på marknaden, mellan 10-13! Så kom och rid kära vänner! ;) Sen på kvällen kommer Jossan hit också, vi ska ha filmmys och bli tjocka! =)

Nu tror jag inte jag har nåt mer att säga, puss! ;)
Just ja, jag hade prov i .. ja vad fan var det? just ja, praktisk marknadsföring b, haha det gick bajs! =)
puss på det

Kommentarer
Postat av: Jossie

Haha ja fyy faan ;P jag ska komma och häls på dej jag, och int ska vi bli nå tjock heller ;)

2009-10-09 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0