blogg.se

Åh, jag som skulle vara så duktig och skriva lite igår när jag kom in igen efetr min lilla powerwalk, men då gick det inte att logga in. ;( Haha iaf, så rekomenderar jag inte att gå i skogen när det regnar och det är kolsvart. Då halkar man, och man ser ingenting heller. =)
Höhö, idag har vi bara haft en riktig lektion. ^^, sen på svenskan så fick vi sitta ute. (Y) sen gick vi och pratade med Rolf, och lyckades övertala han om att få sluta tidigare. :D Så jag och Saara tog halv 1an hem. :D lööv it! Nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäääl! ;0 fy fan, mina händer dör snart.
Nu ska jag gå och göra nåt, typ leta rätt på vantar! :D

Dagens låt får ni här också. ;)

Kommentarer
Postat av: Saara

Åh, äntligen lite bra musik här ;)

2009-10-08 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0