Halleluja moment!

En vecka senare typ, och jag har inget alls att skriva.
I onsdags stukade jag fingret på ridskolan, och det mår fortfarande inte bra. Redan missat två tillfällen att rida, det suger elefant!

En gång i tiden hade jag hela fredagen inplanerad också, men det sket sig ju självklart också, allting. (Y)
I går hade jag feber, så jag låg framför tvn hela dagen, naajs! eller nej förresten, på morron var jag tvungen att åka till ridskolan, vart tvingad att vara speaker, fyy fan säger jag bara! Att prata i mic inför massa folk är inte min grej..
Aja, idag har jag legat framför lilla tvn med, så jävla kul liv jag har här i Österås alltså! -.-

Nej men nu ska jag sluta klaga här, kan ju säga att "skandalen" finns på spotify nu! :D

http://open.spotify.com/track/3Hgu0Zk1tTXaWYyyh18HQt



Och här får ni mig som jag ser ut idag, riktigt snygg! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0