Sen i torsdags. (Y)

Shit vad det var länge sen jag skrev här nu! :O Det här hänt så mkt, så jag har inte hunnit eller orkat. Torsdags kvällen var riktigt kul ett tag. =) Jossan och Jennifer kom ju hit, så vi kollade på film och pratade. mysigt! =) När dom åkt så blev allt bajs, men hm ja, jag borde ju börja bli van. men det går bara inte.

Fredagen.. ja vad gjorde jag då? Jo just ja, jag satt och kollade på film. (Y) till typ 3, sen åkte jag till sötSaara. =) Första gången jag var där faktiskt. haha. Vi satt vid datorn hela kvällen typ, men kul var det! =) och jag är helt kär i hennes hundar ^^
på morron så åkte vi till mig, och var där ett tag. sen åkte vi och handlade. najs! (Y) haha hur mkt mat som helst, eller a, tacos till 15 folk. ;) efter det gick Saara iväg till nån tjopp, och jag åkte till ridskolan och fixade iordning till halloween-övernattningen. Asmys! =)

Vid 7 drog jag därifrån, och åkte till stan och träffade Saara. Vi hamnade på nån förfest.. och jag har aldrig i mitt liv känt mig så felplacerad tror jag! haha fy fan. så där var vi inte länge. :p
Vi hittade nån annan, och där var det roligare. =) kände inte en jävel där typ, men ändå. ;D mer folk i min ålder om man säger så.. haha.
Sen blev det stan, köpte huur mkt strips som helst! haha. och hade deeptalk som aldrig förr. (Y)
När kvällen var slut så åkte jag och Vickan till ridskolan och hädde låssasblod på fönstret och knackade lite. (A) haha
askul. ;D Efter det så gick jag och Vickan hem till henne också sov jag där. =)
och sen på morron så hämtade mamma mig, och nu sitter jag här. (Y)

The end!

puss


Kommentarer
Postat av: Saara

Deep talk <3

2009-11-01 @ 16:01:29
Postat av: Helena

Fin blogg :)

2009-11-02 @ 18:36:55
URL: http://lifelikelinse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0