Aj!

Är det bara jag som ibland kommer på värsta inlägget man ska skriva, men sen när man väl klickar sig in hit och ser att allt är vitt så glömmer man allt?
haha, ja det händer mig iaf väldigt ofta. (Y) självklart nu med.

Men iaf, idag har jag haft så sjukt ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska göra. Har inte kunnat sova nånting inatt heller, så råkade somna på historian! (Y) Aspinsamt! haha men lilla klassen fick sig ju ett gott skratt iaf. :D

Pga min rygg så var jag tvungen att avboka ridningen idag, så typiskt! Titthinder var det och allt! =(
Jaja, inget att göra åt. Nu ska jag gå och lägga mig med en pucko, spikmatta och chips framför mysteriet på greveholm! =)

puss


Kommentarer
Postat av: nathalieh

hej, fin & bra blogg !

allt bra med dig? :)

2009-11-02 @ 21:38:21
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0