Ny blogg!

Såg att min gamla blogg var så depp och tråkig så nu gör jag en ny där jag ska försöka skriva iaf en gång om dan (:

Jag tror jag aldrig har pluggat så mycket som jag gjort dom senaste dagarna, blev 3 prov för mig den här veckan, så man har ju verkligen haft nåt att göra på kvällarna iaf.. Ikväll är det prov för märke fem på ridningen, så blir prov på typ tecken, muskler, delar och skelett. PEPP! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror nog det blir nån bra film och storstädning på lilla rummet, det behövs verkligen. :o

Fick mamma att köpa godis och glass idag också, så tror nog det blir kladdkaka med glass och hallon också. Om jag har tur ;)

Imorn ska jag leda på ponnyridningen i 3 timmar, så måste upp tidigt, men men, antar att älskling ska vara med, så vad gör man inte för att vara med han så mkt som möjligt nu innan han försvinner..

Men nu ska jag plugga, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0