Värdelös på att uppdatera (Y)

Jag kommer bara ihåg från helgen nu så.. I lördags var det först tävling i Härnösand, älskling var superduktig <3 men jag sög verkligen. ;o Åkte av i andra klassen, så det var värdelöst. Det var ju sista gången jag fick rida han. :(

Aja, på kvällen vare iaf cruising :) Den började med Kotten, men sen vart hon lite småfull så hon försvann. ;P sjukan har jag hört det blev med. ;)
Då träffade jag massa annat folk, så det blev kul iaf, men det sög att lilla kotten försvann :(
Hon var ju min sovplats också . ;p så det var ju lite småtur man fick skjuts hem. (Y)

På söndag åkte jag och lilla familjen till momma och farmor och tjockade i oss tårta och skit (Y)

Sen på måndan opererade jag mig! (Y) Själva operationen tog ca 20 min. men var tvungen att vaa där från 8 till halv 5. -.- det sög. som fan.
Men nu hoppar jag runt på kryckor, och jag tror ingen förstår hur hemskt det är, och får inte festa riktigt förrens om 6 fucking jävla veckor!! Det blir nyktert för mig på midsommar, studenten, ungdomens dag.. + massa annat.. Det suger.

Men men, pepp på att det blir sommarlov nästa vecka iaf :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0