Studenten

I fredags var kul, fast jag och Saara tappade bort varran som vanligt, det sög ju.
Men jag hittade ju nånstans att sova ändå, lite tur. :)

Kvällen började iaf med pizza och Saara på kraftverket, myys :D sen gick vi till parken en snabbis, och grillen. HAHAH, det var det pinsammaste jag varit med om. x) haha mer säger jag inte. x) aja, sen gick vi till Ermin, där började vi sjunga singstar så jag tror min hals dog. :o haha, men kul vare :) efter det drog vi på stan, träffade massa folk och så :) Min fot fick massa uppmärksamhet också, säkert kul för den (Y) fast det var flera som klev på den, det var ju gaanska oskönt kan jag ju säga, trodde jag skulle dö. haha x) men aja,  skit kul vare, tack för kvällen alihopa :D

Men när jag vaknade var jag förkyld och hes som nå as, så nu mår jag inte så bra.. :( har bara suttit här hela dan, och var tvungen att ringa pappa så han fick åka och köpa godis eftersom jag höll på att dö utan ;o
ser ju bra ut det här, får inte träna och äter godis och glass 24/7 (Y) Väärt!



"Det är sjukt
hur mycket
man kan sakna en person
 som inte ens
skänker den andre en tanke."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0