Ojoj

Haha, vare jag som va bäst på att uppdatera eller? (Y)
Aja, det som hänt sen sist är väl typ att.. min moster har dött. :/ orkar inte skriva om det, men det är sjukt tråkigt iaf. :/

Jag har solat, fast jag kan inte bli brun så det är ganska onödigt egentligen, men men, skönt äre iaf. (:

Och just det, jag har ju tagit bort stygnen! :D , det gjorde jag i tisdags. :) Men jag måste ha nån typ sele grej på foten nu, så kan inte ha vilka skor som helst, så det blir foppatofflor så fort jag ska ut. ;p egentligen ska jag ha den i 3 veckor, men det pallar jag inte, högst 2 får det bli! :)
Haha, jag var och skulle fiska med Jossan och Jennifer igår, och det första jag gör är att halka ner med foten som inte får bli blöt i vattnet! Kuung! (Y) haha, så typiskt mig. :p
Haha, alla fiskar retades iaf med oss, dom vakade hur mkt som helst, men ingen nappade. :( skitfiskar!

Aja, nu har jag inget mer att skriva här tror jag.. eller dethar jag säkert men jag kommer inte ihåg vad. :)

Och här har ni lite ögongodis. ^^, hans leende.. <3

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0