(=

Min jävla cpfot är så fet att den inte får plats i en jävla foppatoffel :o inte ens pappas som det är typ 42 på, det suuger! -.-

Men aja, idag har vi inte gjort nåntng vettigt på skolan alls, bara fikat och suttit och kollat på 3ornas poängjakt. Och jag är inte avis alls, inte ett dugg, för jag älskar ju skolan och allt vad den innebär! :)
 Min hals mår ganska bra nu iaf, var riktigt hes imorse, men det gick över ganska snabbt som tur va. :)
Vi slutade typ 1 idag, så då gick jag och Saara ner på stan en snabbis. sen fick jag skjuts hem (Y) var ju lite småbra så jag slapp gå ute med min fot i regnet. ^^

Men men, nu sitter lilla Kotten och tjatar på att jag ska ha kryckor på fredag, tveksamt säger jag, känns som jag kommer bli lite småless på dom, och slänga iväg dom eller nåt. :P haha, men vi får äl se vad som händer, har ju ingenting att ha på mig heller :o kan ju inte ha normala skor så känns som ganska ovärt att ens gå ut över huvud taget :P Fast då blir jag väl ihjälslagen eller nåt, så det aknske är säkrast att inte stanna hemma iaf.. ^^

Just ja, imorn fyller ju Cajso 18! :D så då blir det tårta! :D

puss!

Kommentarer
Postat av: Kotten

DU SKA INTE ENS TÄNKA TANKEN ATT STANNA HEMMA! :O

2009-06-12 @ 04:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0