:)

I förrgår var jag med Jossan och kollade på Nipans bal, alla var så sjukt fina! :) Fast min lilla fot fick ganska många udda blickar, men men. Sen for vi på konsum och köpte godis, och sen for vi hem till mig och kollade på film och tjockade i oss chips och skit. Mys ! :)

Igår var jag med Cajso och Emma. :) Vi åt tacos och spelade spel, mys det med. :) Men sen vart Cajso astrött och jag fick nå fel, överskottsenergi som fan. x) det är fan inte bra att inte få rida på så länge, man blir helt cp. ;o Aja, idag har jag bara suttit här och ätit nybakta bullar :D ska väl snart gå och försöka städa rummet om jag orkar, men det känns inte så nu..

Aja, PUSS!

" I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something,
anything just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
 to leave the rest of the world behind. "






Kommentarer
Postat av: Moa

haha, kopierat min text från bdb? ;)

2009-06-07 @ 18:15:11
URL: http://moamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0