äntligen :)

Jag fortsätter vara sjuk.. -.- och vädret fortsätter vara dåligt, fast iof så är det ju ganska bra jag är sjuk nu då så jag blir frisk tills vädret blir bra. (Y) Jag är smart jag!

Men nu när jag är sjuk så städar jag lite på rummet, och jag har kommit på hur jag ska möblera om, äntligen! det är så sjukt obekvämt att sitta på golvet när man ska vara vid datorn.
Jag ska iaf få ta stora klumptvn hit tror jag, eftersom alla bara sitter nere och kolla nu ändå. också ska jag ta några gamla lp-skivor och sätta upp på väggarna, blir allt som jag vill så kommer det bli skitsnyggt, så bara att hoppas :)

Kollar på den här filmen 24/7 nu med, så sjukt bra! :D och Oscar som han heter i filmen är så sjukt söt också, synd han inte är med så mkt.. :/ Aja, här är trailern, om ni inte sett den, så gör det! :D och kolla lite extra 1:06! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0