här skare va rubrik

Igår va jag med Lillan! :D det var sjukt länge sen nu, och hon flyttar om en månad! Hua vad hemskt :(, inte för henne men, hon slipper ju den här jävla cpstan! Jag tror inte nån fattar hur avis jag är på henne. :p Jaja, jag kommer sakna henne massa massa iaf! Har ju kännt henne nästan hela livet, mer eller mindre.

Idag har jag iaf varit med Moa. :) det var också länge sen, men kul vare iaf. :) hennes hund är sjukt söt. :)
Sen va jag på nå möte, ska tydligen börja i us. (Y) Har ingen aning om hur jag ska ha tid med det, men det får väl gå på nåt sätt det med.

Imorn ska jag städa rummet, för det ser verkligen hemskt ut nu. ;o sen ska jag ut med skrutt på en långis också har jag lovat mig själv. (Y) om jag hinner såklart. ^^
Hjälpa till och fixa sadelkammarn ska jag också göra. ;D

Puss

(lite mer ögongodis (A) Cam Gigandet )

Kommentarer
Postat av: Saara

men raaaawr ;o

2009-07-02 @ 01:10:08
URL: http://sako.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0