23,49

Okej, idag har jag inte så mycket att säga, men en sak kom jag iaf på idag - jag hatar begravningar! Eller visst, dom är jättefina och så, men det är så hemskt när alla är ledsna. :/ Men nu är det över för den här gången iaf, vila i frid bästa moster <33

Slinga håret har jag hunnit med ikväll iaf, eller slingat det. Det märks inte så mycket, men det ska ha blivit ljusare iaf. Mamma säger att det är jättestor skillnad, medans pappa inte ens har märkt att jag gjort nåt med det. x) Jaja, jag litar på pappa, mamma är ju som hon är. ^^,

Men nu ska jag gå och kolla på film tror jag, ska ju upp tidigt imorn och fixa i sadelkammaren, sen ska jag hem några timmar innan jag drar på gatufesten! (Y) Inte en enda bra artist där i år förutom Hassle, och han va i torsdags, men men, man måste dit ändå! :) I'm in love with the madhouse tält! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0