Uf är klart! För den här gången iaf..

Woho, äntligen säger jag bara! Stått cirkus 7 timmar idag, sjukt drygt! Men aja, många köpte muggarna iaf, så lite bra måste vi ju varit. ;) huhu

När jag kom hem så hädde jag bara på lilla datorn, sen däckade jag och sov typ 2 timmar, så himla skönt!

Imorn kan jag följa med lilla mor och far till S-vall, men jag vet inte om jag orkar, känns jävligt lockande att bara vara hemma och sova istället.. ;o

För övrigt så är jag riktigt less på killar för tillfället, tänkte bara så mina kära läsare vet liksom! (Y)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag åker till Sollefteå imorgon, kom till mig på kvällen vetja! ;D

2009-12-10 @ 21:02:27
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0