sådär ja! =)

Nu har jag kommit hem, och hunnit duscha igen också. ^^,
Det var jättekul idag iaf, alla var så duktiga. =)det jag tyckte var roligast var nog våran tävling som egemtligen skulle vara mot styrelsen, men det var bara en med där idag, så vi delade upp oss i ungdoms sektionen och körde 2 lag, och vi vann! :D wohoo! Vi skulle först gå balansgång, sen hä huvet i vatten och bita en bit från ett äpple. Självklart skulle man ner i mjöl och hitta en sockerbit efteråt också, fyy! det var inte trevligt kan jag ju säga. :p aja, sen vart det irländsk julafton eller vad det hette, skulle snurra 10 varv runt ett spö och sen springa tillbaka. ;D haha hoppas Olivia skickar nån bild sen. ^^,

Ikväll får jag se vad som händer, blir film tror jag. =)

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0